första ljuset i advent är tänt!

OOO, vad jul är kul! Har jobbat hela helgen, varit på robbans jobbjulfest pyntat jul och precis avklarat lite jul bak. Det har varit en bra helg! Jag är så j...a bra på att baka, skämt å sido men jag har faktiskt gjort både lussebullar och kardemummabullar i kväll. Dom blev superfina och smaskiga båda sorterna. Kalla mig töntig hemmafru om ni vill men jag skulle kalla mig grym! Den här veckan har jag lite inplanerat så snart är det helg igen! på tisdag ska jag och mina vänner ha kranskväll i söderköping, lite av en tradition! Brukar vara jätte kul och julinspirerande till tusen att få stå mitt uppe i granriset och julkulorna. Hoppas på att få muntra upp Saras(sarahli.blogg.se funkade inte att länka) julstämning så är så gott som obefintlig. Funkar inte det så får hon komma hit och baka peppar kakor med nelia och lyssna på jöbacks jul, det borde funka. Oj vad min mage känns degig.... jag som bara provade en av varje och höll mig borta från degen helt! Sover bort det tills i morgon! Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

aha...ja i rött skulel nog varit mer i min smak. Vad har ni för färger på de andra väggarna? eller ni kankse har den på alla väggar?

Kram

2008-12-01 @ 21:25:42
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Frida

och du säger att jag uppdaterar dåligt...

2008-12-04 @ 22:55:13
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0