Helgen som var!

Det var en tung helg, i alla fall söndagen. Farsdag blev nog inte riktigt som Robert tänkt sig, Jag låg i sängen till 14.00 det är inget jag är stolt över men så var det. Slutsatsen blir, gud vad kul vi hade på jobbfesten men shit vad dåligt man mår av sprit. Bara öl och vin till mig i fortsättningen! Det var full fart hela kvällen och roligt var det, kännde mig inte alls som en tråkig mamma trots att jag nämnde det ett par gånger. Lisa visade mig Hugo och jag kännde rätt snart att där gick gränsen. Hon hade nog roligare där utan mig tror jag. Vi har ännu inte hunnit snacka i hop oss om helgens händelser. Men på fredag  är vi båda tillbaka på jobbet och jag står för fredagsfika, så då kanske. Nu ska vi äta pannkakor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0