Hemma igen!

Så mycket blev det av den operationen, läkare är ett klurigt släkte. Inte nog med att dom kan alldeles för många fina ord och gärna annvänder dem på samma sätt som vi vuxna använder oss av engelskan när vi inte vill att barnen ska förstå, dom har alldeles för mycket att säga till om men för lite att säga! Där låg jag en hel natt i väntan på utlovad titthåls operation, för att kanske äntligen få ett svar på min bråkiga mage. Men nehe nä, helt förjäves. Nu var det inte längre akut utan en systa som satt sig på äggstocken som nu spruckit och läckt ut blod i min buk, vilket i sin tur påverkar bukhinnan på så sätt att den blir uppspänd och väldigt öm. Så nu ska min kropp läka sig själv och jag ska vara hemma och ta det lugnt i en vecka med återbesök på måndag morgon. Jaja ett äventyr som jag lätt kunde klara mig utan kan jag lätt säga.

Nu ska jag ta det lugnt, lättare sagt en gjort när man är mamma till Nelia 2år! Men det löser sig sa gumman och sket i vattnet! Den som ändå kunde skita!

Kommentarer
Postat av: Frida

ooo fan!välkommen hem då! du som nyss lärt dig mobilblogga!!

2008-11-19 @ 19:03:33
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det lät inte roligt det där, inte alls!

Krya på dig tessan :)

2008-11-19 @ 19:44:24
URL: http://aldinevelina.blogg.se/
Postat av: Liiisssaaa

OOH, stackare !

hoppashoppashoppas att du blir bra snart igen, och hoppashoppashoppas att den här veckan går fort! de är rätt trisst på jobbet utan dig..



KRYA PÅ DIG!

2008-11-19 @ 22:33:41
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0