Sjukskriven....vad göra???

Jaha då sitter jag alltså här och ska ta det lugnt.....lätt! Det går bra än så länge. Jag har målat hela förmiddagen, med vattenfärget ojojoj vad kul. Riktigt nöjd med resultatet faktiskt. tänkte att dom ska få hänga i nelias rum nu när det blivit så fint där. Vad mer, jag har precis ätit lunch, miniportion för att inte få ont i magen, avslutat med en frukt och ett stort glas vatten. Det är väldigt tyst här hemma när Nelia är på dagis och robban jobbar men det är skönt, jag behöver det.

Mina alster  
                       Nelias tapet  Tokan själv 

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

iiih, hur mår du idag ?

tessan, vilken vekling jag känner mig som ! jag har precis kommit från doktorn och fått veta att jag har streptokocker, så att gå till jobbet kunde jag glömma, dom ville inte bli smittade! och så ligger du hemma, med din onda dumma mage, och verkligen är sjuksjuksjuk, aae, veklings lisa !

oså du, jag tog med mig den magiska leksaksaffären oxå faktiskt, så jag har kollat på den oxå, hihi, men tack iaf :)

2008-11-20 @ 13:40:56
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: lottie

Är du tokig?! Har du målat dem själv? Isåfall är jag DJUUUUPT imponerad... själv är jag fortfarande på huvudfoting-stadiet... =sant!!! Får man beställa? ;)

2008-11-20 @ 14:02:20
Postat av: Anonym

Japp helt på egen hand, fast jag har ju tittat i Nelias bok om många små brokiga förstås. Väldigt söta små figurer det där. Hemma med selmis i dag med?? Kram kram

2008-11-20 @ 14:36:11
Postat av: lottie

Mmm... Hon fick närmare 40 grader i feber igår... inget kul alls... Heter boken Många små brokiga? Ursöta små figurer!

2008-11-20 @ 16:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0