Skön känsla!

I dag har jag: Botat en ond nacke med väldig huvudvärk
                         Kollat möbler till Nelias rum
                         Storstädat
                         Bakat
                         Handlat
                         klippt fiskar till fiskdam ( nelia fyller 2år på lördag)
                         Pratat med en gammal vän som jag inte pratat med (på riktigt) på
                         alldeles för lång tid, kul!
                         Skickat in papper om vård av sjukt barn, som gjort för att
                         misslyckas.
                         Sett ännu ett underbart bra avsnitt av greys. 

Nu är det dags för sängen, känns som det har varit en bra dag. Men det har det ändå inte...för allt har gått emot mig hela tiden, men bara så där lite lagom så man blir så där små tjurig och irreterad. Men jag har fått massor gjort och i morgon tar jag nya tag. Lite små depp för att jag inte gick på jobbfesten i kväll. Det var nått jippo med alla i centrum, mat och underhållning på Fräcka. Hade kanske varit kul men det gäller att prioritera här i livet. hoppas du hade kul lisa! God natt!

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

oh, din lediga dag lät riktigt myselimys!!

jaa, det var kul! dock satt jag med huvudvärk de sista timmarna när alla andra var lite smålulliga och hade kul! så ingen sömn för mig inatt, och jag stannar hemma från jobbet oxå, ska sova bort den här dagen och hoppas att jag är pigg och är utan headbang ikväll! hoppas vi ses då :)

2008-11-06 @ 10:57:19
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0