Behov!

Har sådant väldigt behov av att fixa och dona hemma, köper nya grejer men får inte till det. Vill så mycket men hittar inte rätt. Känns som man måste byta allt för att det ska bli bra. Är i alla fall inne på att sälja soffgruppen som vi inte ens annvänder     men som inte är alls gammal. Inte så ekonomisk att sälja men känns som vi måste. Någon som vill köpa eller någon som vet någon som vill? Skulle vilja ha den vita drömmen, men helt ärligt hur bra funkar det med barn?? Borde funka...., jag ska få det att funka!  Vitt, vitt, vitt!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna F

Tessan!! Vilken blogg! Och jag då, som bara skickat in en enda kommentar till en bloggare en gång. Då var det Leila och nu får DU min andra kommentar! Jag är från och med nu din allra största (!) bloggfan. Imorgon är det frukost i Krokek! Och du Tessan...du kommer att få till världens finaste vardagsrum vilken soffa du än köper. Du är en duktig inredare...och jag har nog skrivit lite för långt va...!? Ses imorgon, ta på dig promenadskorna! Anna

2008-10-03 @ 19:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0