Bildtokig!

Jag har ett erkännande att göra.....jag tycker om att visa kort! Det kan höra i hop med att jag själv många gånger hoppar över att läsa inlägg utan bilder. Kanske inte är någon bra bloggare för det handlar väl inte om bilder direkt men det blir såå mycket intressantare när man har en bild att relatera till. Ska väl passa på att erkänna att jag blir sur när ingen komenterar på min blogg inte ens Hej! Men till det hör kanske att jag själv väldigt sällan gör det. Man får vad man förtjänar anntar jag! I kväll har jag en ide om att ta mig till gymet och boxas. Men jag håller det till en ide ett tag till. Skulle vilja träffa Sara också. Kanske att det blir min kväll i kväll efter en hel dags vabbande!
På promenad med Sara och lilla Nelia bara några månader.

Kommentarer
Postat av: S

Oj. Känns som 100 år sen, med tanke på hur jag ser ut....

Snart 2 år

2008-10-21 @ 21:41:45
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: Liiisssaaa

jaa, dig hade jag listat ut faktiskt :) men jag är dålig på att kommentera, mitt internet har varit lite knas, så det har inte alltid funkat!

URSH, stackars cornelia! vattenkoppor är inte roligt, hoppas hon blir frisk snabbt!

hah, mhmm vi får se hur det går med utsvängda jeansen idag, jag ska nänmligen jobba i dom!!

buuhuu väldigt ovant, men men :)

krya på ungen nu, så ses vi imorrn bitti va? :)

KRAM !

2008-10-22 @ 11:14:41
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0