Stolt!

Jag har tränat två gånger den här veckan, jag är på G! I dag boxades jag och lillsis, det blev en riktig systerfight. och oj vad träningsverk jag/vi kommer att ha i morgon. Men skönt är det!
Nelia då, jo många prickar blir det. Det ploppar upp ett par varje timme, undrar vart det ska sluta??? Men hon verkar ändå inte ha det allt för jobbigt, bara allmänt hängig. Imorgon ska jag jobba, och så hela helg med för den delen, sen är det tillbaka till vabbandet. Är det någon som vet hur mar lägger in en film från kameran på bloggen???????

Tack o god natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Härliga krampattecker i rumpan idag sis! När tar vi nästa?

2008-10-24 @ 17:09:52
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0