Uppdatering av prickar!

     


   NU är hon prickig, och det verkar inte vara dom sista.....ser ut att bli fler. Inatt har hon varit riktigt förbannad och skrikigt NEJ NEJ NEJ rakt ut flera    gånger
        Stackars liten. Kan vara för att jag klippte av hennes naglar så hon 
         inte kan klia och riva, tänk vad frustrerande! Men nu när hon är vaken så mår 
          bra, skönt! I dag ska robban och jag dela på vabbandet så jag får komma i väg 
            och jobba lite jag med. Hoppas det blir mycket att göra i dag, känner att jag har  
                                                                     lite att ta igen!                                                           

Kommentarer
Postat av: Anna Hydén

Stackars lilla Cornelia som blivit sjuk! Hoppas att hon snart mår bättre! Tack Tessan för en mycket trevlig blogg! Kul att se hur ni har det i vardagen, för oss som bor en bit bort! Stora kramar från Anna

2008-10-25 @ 10:34:53
Postat av: lottie

söt är hon iaf lilla gumman... ses snart hoppas jag! Kram kram

2008-10-25 @ 18:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0