VAB- vård av barn!

   
ooo, vad det är trist att vara hemma när man inte kan göra annat än bara vara hemma. Lilla Nelia har blivit jätteförkyld och är för första gången hemma från dagis. Vilket också betyder att jag för första gången skulle anmäla sjukt barn till försäkringskassan, oj vilken grej. Givetvis fungerade inte min id på nätet så jag fick sitta i kö för att prata med en mindre pigg dam, som iof. hjälpte mig med att få hem blanketter men mer än så var det inte. Det är som gjort att misslyckas med sådanna papper! Men mest synd är det ju faktiskt om Nelia, massa snor och en slemmig, hostig hals! Nu ska vi kolla på Emil, jar är rätt så säker på att jag skriver igen senare.


Kommentarer
Postat av: F

Ge mitt troll en bamsekram från moster!

2008-10-21 @ 13:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0