Ajajaj!

Tänk om.... man var garanterad ett svar med tillhörande lösning varje gång man besökte doktorn. Då hade jag inte suttit här och undrat nu. Jag har såååå ont i magen, det hugger och moler och det ser ut som att jag är i femte månaden.
Men doktorn han sa i magen kan många kvinnor ont ha! Så jag gick därifrån med svansen mellan benen och ialla fall en del av magen avcheckad. Till lillsis`s stora förskräckelse så nämnde han att det kunde vara glutenintolerans, inga mer nybakade muffins i casa de Steiner. Magen är så stor, eller alltså det finns så mycket i magen som det kan vara fel på, kanske inte kan kräva ett svar från doktorn alla gånger . Men vem ska då hjälpa mig och min mage? Återstår att se.
I morgon är det Cornelias tur att gå till doktorn,  vi ska till ortopeden och kolla på hennes platta fötter! Sen ska jag jobba, om inte magen strejkar förståss. Tack och god natt! Hoppas du hittar hit i kväll Sara!

Kommentarer
Postat av: Sara

Självklart gör jag det!!!!

Kommer följa thesteinerwife med stort intresse!

Kul kul.

Hoppas vi ses snart! Flytt på fredag, ledig?



Take care S

2008-09-29 @ 20:26:11
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0