Allt går så fort.....

Dagar, veckor, månader och år bara flyger förbi, insåg i dag att våran lilla Nelia snart blir två år. Stora tjejen! Vi var ju hos doktorn i dag, hon tyckte inte att det var helt ok att han kännde och klämde på hennes fötter men värst av allt var nog att han tog hennes finaste skor (för att demonstrera för mig vad som var viktigt att tänka på vid skoval) tröck på dom upprepade gånger och ville inte ge tillbaka dom fast att Nelia bestämt pekade först på skona sedan på henne och sa neeej, Nenne, mamma, nenne. Alltså: - Släpp Cornelias sko som Cornelias mamma köpt till Cornelia. Nej nej inte fattade han, istället började han leka att en haj åt upp hennes sko, smart kille! Vi det här laget var Nelia redan på väg ut ur rummet. Ja ja, det var ingen fara med hennes fötter i alla fall, BRA! I morgon är jag ledig, måste städa  och dona lite, hoppas på att få slippa magvärken!



typ 4dagar             taget nu i helgen

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet att det inte heter så men till utomlands valde jag för att dom inte vet vart än. De ska nog sattsa på en sista minuten. Klart ja inte glömt trollet! tyvärr har jag andra planer inför senare på kvällen, filmkväll i polakhålan. vi hörs!

2008-10-01 @ 22:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0