jorå men visst

Känns helt ok att ha spenderat ännu en dag på akuten. visste redan från början vilken avdelning jag skulle till men dom ville inte lyssna på lilla mig. Så istället för raka vägen till gyn så fick jag spendera 5låååånga timmar i ett rum på akuten. suck, det suger att sitta på akuten och tycka synd om sig själv. Slutsatsen blev samma som sist, en systa som spruckigt och släppt ut fri vätska i buken. Känner mig bättre i dag, så antagligen så är det på rätt väg. Det var nog så att systan sprack på väg till jobbet igår, därav plötsligt storgråt på lagret. Sorry Lisa om du inte fick gå tidigare, men det funkade verkligen inte.

Hoppas jag är fit for fight till måndag=London!

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

FY TESSAN, jag lider med dig och din dumma mage ! nu borde dom väll kunna rätta till den så den kan bli helt bra tycker jag ? du har ju haft såhär länge nog nu!

och att jag inte kunde gå tidigare spelade ingen roll ändå, en timma hit eller dit lixom :)



hoppas du har det bra i london, och shoppar massa fint ! :)



KRAAM !

2009-04-14 @ 13:30:17
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0