solen våran vän!


I dag har jag och Cornelia varit ute nästan hela dagen, fixat lite påskfint i och utanför huset, har kommit på att jag gillar påskens pyntande rätt mycket faktiskt. Inte tuppar och sånt men alla härliga lökväxter och fina färger. Bra sätt att välkomna våren. Vi har till och med fått till en påsktårta som vi lyckligtvis fick hjälp med att äta upp när mammaoch min mormor kom på besök. I bland bakar vi bara för att göra något! Tokigt, för det slutar oftast i att vi måste bjuda hem någon eller bjuda bort oss, bara för att bakverken inte ska vara förjäves.

Vi kom aldrig till Stockholm, kanske ni förstått!

I morgon är det jobb igen, i 8 dagar i streck, jippie!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag köpte klänningen:)

2009-04-02 @ 22:35:42
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0