STRONG, STRONGER, STRONGEST!

Det är mig jag menar, efter en enormt seg dag på jobbet som igentligen gick väldigt fort kanske speciellt med tanke på att jag slutade 17.00 så gick jag efter att ha avnjutit middagen som för övrigt stod på bordet när jag kom hem ut. är ni med??? Cornelia ville gunga på skolans gård och hennes ord är min lag, vi gungade klättrade, sprang och cyklade. Dags att gå in och ta itu med sov rutinerna, lätt hon somnade 19.40. Lite lagom såsig och oinspirerad började jag dra på mig gåutochgåkläder. 19.53 sprang jag....jag sprang ner till Nautilus och hade egentligen en väldig lust att köra boxpasset men fortsatte förbi och hemåt igen. klockan 20.27 var ja hemma igen, shit vad man kan om man vill! Eller om man bara ger sig f..n påt! Nu vänta te och knäcke och viloläge i soffan. Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0