En helg fylld med trots!

Oj oj oj vad jag har kämpat med humöret i helgen. Robban har varit i väg på den årliga golftuneringen tors.-sön. Jag kan bara meddela att det är tufft att vara mamma i bland. Men trots trots har vi haft en kul dag med Anna och brorsbarnet Olle. Vi har matat änder, lekt i stora lekparken och ätit uderbara våfflor på Färgagården. Perfect väder för en heldag ute. Efter all lek slocknade jag och Cornelia 2 timmar i soffan. Anntar att vi hade några att ta igen efter några knackiga nätter och arga dagar! Till kvällen gjorde vi en Baconpaj som Nelia inte alls gillade så hon fick rester. Jag tyckte den var god iallla fall. Skitunge!
Ledig i morgon och räknar med att få lite gjort, får väl se hur det blir med det!!!
God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0