jag har en skaparådra

säger man så eller heter det så??? Hela natten har jag suttit uppe och skapat, ser det som avslappning. Tills jag reser mig upp och känner hur knasigt jag suttit i xantal timmar. Jag har så många bra egenskaper som jag skulle vilja dela med mig av eller fördjuda mig i. I går delade jag med mig av dessa till min man Robert, han läste en bok för tillfället samtidigt som han såg på sporten, tror inte han var riktigt med på noterna men i bland måste man bara få skryta lite om sig själv...man mår bra av det. Jag föreställde mig själv på en jobbintervjuv för det där drömjobbet( vilket det nu är) Jag vet vad jag är bra på till och med bäst på, men jag vet också vad jag har problem med och svårt för. Jag är inte så bra på siffror, men det börjar ta sig, jag avskyr när det inte händer något och när jag inte kan styra med något. eller när det är massor att göra men ingen hugger in! Jag vill leda, jag är kreativ, handlingskraftig (är det ett ord?), har social kompetens och vet hur man uppför sig.
Någon som vill annställa mig????

tillsammans är vi oslagbara, även om jag är rätt stark själv!

Kommentarer
Postat av: linda

men vad är det du skapat du?

2009-08-29 @ 09:55:06
Postat av: Anonym

dopkort!

2009-08-29 @ 13:37:05
URL: http://tessan
Postat av: Anonym

till vem????

2009-08-29 @ 17:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0