trots även i sömnen!

Jag blir tokig....men anntar att det är jobbigast för henne själv. Det bråkas och drömms på hög nivå här hemma om nätterna. Helt plötsligt skriker hon bara rakt ut NEEEEEEEEJ! jag hade den, du får inte ta den! MAMMMMMMMMA!
När jag frågade henne vad hon drömmde svarade hon (fortfarande i sömnen) Mattias tog den och han får inte det! Det är kämigt att bli stor och inte sova på dagen. Igår somnade Cornelia först i mellanmålet och sedan smög hon i väg och la sig till rätta i sandlådan, tur att fröknarna är observata! Skönt ändå att hon har dagis, skulle bli låååånga dagar för pappa Robert annars. Tror det räcker med 3 timmar på ef. tills jag kommer hem. Nu är det breekie time!


Kommentarer
Postat av: Svåger

Önskar jag kunde säga att det blir lättare men...

2009-08-26 @ 21:17:53
Postat av: Karolina

Åh jag håller med. Detta trots!! OMG!! Jag kan bli tokig för mindre. Känner att om jag inte hittar ett jobb snart kommer jag få ett frispel....



Men hur söt är hon inte som somnar i sandlådan....hihi



kram o trevlig helg på er

KArro

2009-08-27 @ 08:25:16
URL: http://missishews.blogg.se/
Postat av: frida

POSITIVA PATRICK! ni har ju mig som avlastar när jag kan!

2009-08-28 @ 09:06:40
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0