varför????

I dag har jag kommit på mig själv flera gånger med att gått runt och varit riktigt irreterad, nästan förbannad. BUT WHY??
Jag har ingen förklaring, ilkskan över de snodda cyklarna borde ha lagt sig. BTW ska jag få en ny cyckel i morgon, men jag kommer inte ge upp letandet efter de gammla.  När jag hittar dom ska jag låsa dem med mina nycklar så dom inte kommer någon vart, sedan ska jag sno tillbaka dem. Bra va? Men det är nog inte därför jag är sur nu, måste komma på vad som är den underliggande faktorn. Jag är ju en glad människa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte du var glad när jag sprang på dig. Tanken som slog mig var att jag saknar dig, och att du alltid är så oförskämt snygg och glad!



Älskar dig och ser fram emot lördag!

Ska vi göra en pojk-robot då, så kanske det blir robotbebisar vartefter....

2009-08-12 @ 22:33:07
Postat av: Sara

Sara såklart, om du undrade vem den anonyma kommenteraren var.

Jag brukar aldrig glömma....

2009-08-12 @ 22:34:11
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0