förhoppning...

jag förbereder mig inför ett trevligt nytt år med massor av spännande äventyr och fina överraskningar. Några saker är ju redan planerade och spikade, men det blir väl en och annan överraskning också eller??? Me löve när det sker oväntade saker, så länge dom är possitiva! Jag ska under 2010 bara vara och försöka njuta, har en kännsla av att det kan bli ett tufft år med många utmaningar men känner mig redo att annta utmaningen och låta mig växa med den. Då menar jag inte bara växa som i bli rundare om magen det är liksom inget jag kan påverka så mycket just nu. Men det är ju där i en del av utmaningen 2010 ligger givetvis. Vi ska bli fyra, jag ska bli tvåbarnsmamma, GRYMT! Jag har blivit stor! Ja, över magen,  men också som människa! Det skålar jag för i morgon, vad skålar du för???


Kommentarer
Postat av: linda

Jag önskar dig alla lycka i ditt 2010, som tvåbarnsmamma...det är ju inte alltid det lättaste!! Men det är underbart och du har aldrig någon aning om hur varje dag eller ens timme ska bli. Jag tror att du kommer klara det galant... Jag har en önskan om ett sundare liv med mindre bilring... och tid att få vara jag, men jag vet hur det brukar bli...men hoppas kan man ju!

lev livet...eller hur?

Kram

2010-01-01 @ 10:20:04
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0