Köpenhamn, igen Tack!

men i slow motion och kanske med flera fikapauser eller möjligen en rullstol. Vi hade en superduper mysig helg i Köpenhamn. JA det var mycket folk, JA det var svinkallt och JA julstämmningen var på topp. Har starka funderingar på att köpa mig ett korvstånd och göra om det till glögg och brända mandlarstånd, där sitter hela julkänslan. Cornelia gillade att bada i badkaret med massor av bubblor och sin runda mamma mest av allt! OK, karusellerna var lite roliga också! Tågresan blev lite halvdan, inte hade väl vi tänkt på att man kunde bli åksjuk på tåget!!! Gick ändå skapligt. Börjar förstå på riktigt nu varför jag är sjukskriven på halvtid, jag måste vila med benen i högläge annars funkar det inte! Därav önskan om rullstolen i köpenhamn!

Bästa lunchen, våfflor med chokladsås och glass!

Bästa middagen, Hard Rock cafe.




Kommentarer
Postat av: linda

Ja det ser ju mysigt ut...skulle vara något för mig(bara mig).

2009-12-09 @ 06:49:24
URL: http://alejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0