Lördag=LEDIG

OOOO, vilken underbar dag! Nog tittat på restresor på nätet....vi har bestäm oss! Vilken lättnad, känns bra, tillslut!
v.s
Egypten   0-1   Våren
Den här gången satsar vi på våren! Beslutet är grundat på många olika tankar och känns helt rätt.
Hade inte solen lyst i dag hade det kanske inte varit lika självklart.

Efter detta tuffa beslut blev det ute bus hos familjen Sjöberg.


Inte nog med det, i dag är det Maria dagen, hela min familj råkar heta det, vi tjejer alltså! Det brukar alltid firas med våfflor men i år bev det flygande jakob och kakglass hos syster dyster som inte alls var dyster i dag. Mamma och pappa och alla sissor och bros var där men inte robb och patrick som hade grabbbkväll här hemma i stället.
Tack sis för en supertrevlig kväll! Nu är det tack och god natt som gäller. Hoppas på en sväng till ikea i morgon.
hepp!!

Kommentarer
Postat av: bara jag!

tack själv, och tack för att du tar hand om mina barn just nu när jag får stå på jobbet och glo...kunderna kommer väl men just nu är det dött!

2009-03-01 @ 10:16:33
Postat av: Theresia

Våren är ett alldeles ypperligt alternativ. Egypten rekommenderar jag inte till någon. Har varit där en gång och det var en gång för mycket! Och då har jag sett bra många olika länder och kulturer. Man blir magsjuk av allt (speciellt av deras smutsiga pengar som har e-kolibakterier i mängder på sig, du vet tarm och bajs-bakterier). Otrevligt och påfluget folk, vakter ÖVERALLT, du får inte ens bada i havet där du vill. Man blir hänvisad till "ditt" hotells strandbit med beväpnade vakter som vaktar! Sicket semesterparadis!? -NOT!

2009-03-01 @ 13:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0