Love is in the air!



Himmel vilken himmel!
Min man har varit bortrest i 4 dagar nu, han valde ingen bra helg att åka...eller gjorde han kanske! Vad skulle det ha hjälpt att han var hemma, Nelia hade ju inte blivit frisk för det. Nej det var nog lika bra att han var i väg och hade lite skoj, så kommer han hem med ny energi i morgon. Blir så pirrigt glad när jag tittar ut och ser en himmel som den här, känns som att det finns hopp om sommar och sol, i alla fall vår!

Jag vill ha vår, jag vill ha min man! (klurigt det där med man och man jag vill ju inte ha en hästman men inte stavas väl man som i man och fru med två n???) Tror ni fattar!


Kommentarer
Postat av: frida

NU förstod jag! nej det stavas man, med ett n :)

2009-02-03 @ 08:01:01
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0