måndag.....

imorse när jag vaknade var jag full av hopp, som jag sagt tidigare gillar jag måndagar. Nu sitter jag här med huvudvärk och är så där otroligt sugen på onyttiga saker. Hänger det i hop eller inbillar jag mig bara? Men mitt nya liv har en förmåga att börja på just måndagar så nu går jag och tar en kopp the i stället för glass, som i och för sig skulle smaka mycket godare. Men the blir det, och så sänder jag en liten extra tanke till stackars Lisa som sitter hemma med ett ont knä, det är inte alls lika kul att gå till jobbet när hon inte är där, 10 dagar till blir hon borta....MINST! Stackars Lisa!

Vår tack, jag blir så glad av solen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Om du bara håller ut i en vecka så går suget över. jag pepper dig om du peppar mig.





Ps. Bloggen lever

2009-02-10 @ 20:17:19
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: Liiisssaaa

tack för tanken tess :) det är faktiskt inte speciellt kul o sitta här hemma heller nu, jag har fått städnoja ända upp i taket, snart dammsuger jag de oxå tror jag, jisses amalia :)



OH DU FY, maskar i maten ? :O :O :O hur kommer det sig ? var lasagnen köpt eller hemmagjord ? UÄÄK !

2009-02-11 @ 11:00:00
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0