barabapapa i`m loving it!

Ledig, snö, sol och livet! I dag har jag träffat mina små systersöner. Adam och Olle. Nelia gillar dom väldigt mycket, hon har väldig respekt för Adam "storkusin" men när han väl busar lite med henne blir hon överförtjust och alldeles fnisstokig. Med Olle däremot......där finns det inte mycket respekt i deras lek , men oj vad dom kan kramas och pussas, sötaste! På väg dit sjunger Nelia Adam och Olle sången vilket går ut på att upprepa deras namn om och om igen. Blir något i stil med Admam ålle Admam Ålle osv. Små tjatigt blir det! Vi åt pannkakor var ute och lekte och bara var lediga. Tack sis för en supermysig dag, bara du jag och barnen. Inga sarkistiska killar som förstör! Kram

 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jo det är jätte skönt. Det jobbiga är att få upp Ester tidigt, hon är en riktigt sömn tuta och sover gärna till 10 tiden om hon får. Jag oxå;) Mysiga vinter bidlder. Ta hand om er=)

2009-01-08 @ 07:24:57
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: linda

ja du det var rätt skönt..bara vi! tack för fikan som ni inte fick vara med på..

kanske vi skulle skita i killarna, ta med frida som barnflicka och åka på semester bara vi...trotts tokiga barn skulle det nog vara lugnare och skönare...vad har man män till!

2009-01-08 @ 09:39:56
Postat av: frida

När jag får barn.....då ska ni få smaka på mitt liv. barnflicka....okej då. bara nu. <3

2009-01-08 @ 23:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0