Bästa känslan!

det har gått många år nu men fortfarande vet jag att den finns kvar, det har varit stunder då jag tvivlat på dess existens men ändå aldrig slutat tro. Största delen av tiden har den varit flawless nästan på gränsen till perfektionism. Den har inte alltid varit aktiv utan några gånger legat vilande, för att senare tas upp på nytt. Den har varit med och skapat mig till den jag är i dag och kommer med all säkerhet fortsätta att göra intryck och avtryck under kommande år. I alla fall är det min önskan!

Min vänskap med Slaskproppen Sara är Bästa Känslan!

 Lav ya!

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

aaaw, de var fint :)

2009-01-30 @ 08:52:55
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: Sara Holmertz, numer utan blogg

Fredag kväll.

Mysbyxor.

Glass.

Lets Dance.

Och så en massa glada tårar när jag läser om den bästa känslan.

Kärlek från mitt hjärta till ditt!

Du kommer alltid ha en given i mitt hjärta och liv.

S

2009-01-30 @ 22:06:01
Postat av: Sara Holmertz, numer utan blogg

Plats.

En given PLATS i mitt hjärta och liv.

Blev så mycket glada tårar att jag glömde några ord på vägen.

2009-01-30 @ 22:07:33
Postat av: Sanna

Kul att du halkade in på min blogg :)

2009-01-30 @ 22:17:08
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0