Här nu och för alltid!

Kan vara lite svårt att hinna med allt i bland, tiden går ju så fort! Visst brukar ni också säga så ibland, rätt ofta eller hur??? Jag säger det jämt och ojar mig lite över mitt stressiga liv, men HALLÅ hur svårt kan det vara! Det gäller ju bara att prioritera det som är viktigt. Man klara sig rätt bra utan alla serier på tv`n  till att börja med! Men ändå sitter jag i soffan varje kväll klistrad framför Topmodell, Prisonbreake, frisör programet som jag inte kan stava till mm. Men jag vill träna, träffa vänner och vara en fantastisk mor och fru hur gammeldags det än låter. Och så måste jag ju hinna med att uppdatera min blogg, hur viktigt det nu är går väl att diskutera. Men den ger mig som allt annat dåligt samvete om jag inte hinner med.
Slutsats: Gör det som är viktigt och betyder nått för dig ...vad det än är och hur meningslöst det kan verka för någon annan,  tiden går oavsett man prioriterar eller inte. Så se till att fylla dina dagar med BRA tid!

god natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Träna är bra och viktikt och om du inte tycker det så hoppas jag att du tycker jag är viktig och något man ska preoritera och jag behöver verkligen lite push att träna och varför inte ta 2 flugor i en smäll? det vart en lång mening. :) Kram lillsis

2009-01-15 @ 23:33:25
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha ha! Frida är lika kass på stavning som du.

Det som betyder något (finns mycket) är en lunch med en fin vän på stan. Tack för senast! Nästa gång är det min tur.

Puss S

2009-01-19 @ 19:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0