här var det kräks.....igen!

jaha ja, här sitter jag och väntar på nästa kräkis från en alldeles för pigg Nelia. En kräka på dagis, samtal till jobbet vid lunch, en eftermiddag, natt morgon och förmiddag utan kräks och så kom det några kräkisar igen. Jag som precis vågat mig i väg till mamma och pappa, tänkte att den enda gången på dagis kanske uppstod av lite hosta! Tji fick jag, hoppas nu bara att vi ine smittade någon. Så nu sitter vi här ensama en lördag kväll när pappa Robert är i London. Med larmad undervåning och en massa godis ska vi nog klara oss ändå. Trevlig lördags kväll till er alla!

Mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

JA FY! jag blir så himla irriterad nu faktiskt, jag kunde väll iaf ha fått spelat klart cupen..

och fy, ni då ? kräks ni fortfarande där hemma?



tack så mycket :) men som det ser ut just nu, så kan jag faktiskt inte jobba på tisdag, jag kan inte gå än, hoppar fram på kryckorna..

men jag håller både tummar och tår, för att de ska kännas bättre på tisdag :)



krya på er!

2009-02-01 @ 10:58:20
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0