jag ger det en dag ....


eller två, vill tycka att det är fint men det är svårt!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tycker det ser jättefint ut.....det ger det mörka lite liv! Känns det för rött eller?

Kram

2009-01-16 @ 10:01:27
Postat av: Anonym

det är mera lockarna jag har svårt för, färgen har jag haft en vecka nu, och visst, kanske är jag lite för blek för den men vi går ju mot ljusare soligare tider. Aldrig som Sydney men men! Kram, kul att du läser, och kommenterar!

2009-01-16 @ 14:05:43
Postat av: frida

kul att sis får veta att du gör makeover!!

2009-01-16 @ 15:55:57
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Liiisssaaa

ja, det kan vara någon blandning mellan de, mensverk och dåligt med mat tror jag! men nu är de ju bra iaf :)

OJ NEJ! hoppas att det inte kommer mera nu då, och att hon är frisk tills imorgon !

hur mår du då? :)



ja, hoppas vi ses imorn!

KRAM.

2009-01-18 @ 20:51:04
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0