man skulle kunna säga att det regnar idag!

Då kommer jag än en gång på mig själv med att känna ett otroligt lugn i magen. Blir så stressad av den svenska sommaren, varför? Jo den är så kort och oviss! Om vi hade 3månader solig och varm sommar så behövde inte allt göras på en dag. Utflykt, sola, picknick, grilla, plocka blåbär. När jag nu skriver det här tänker jag, men va fan sluta vara så tjurskallig, allt det där går att göra även fast det regnar om man så ska sola solarium. Men det blir inte samma sak, det vet ni också! Visst kan det vara charmigt om det börjar regna när man är på utflyckt och man i panik rafsar i hop allt och sätter sig under en stor ek, men inte lika kul att planera en picknick i vetenskap om att det kommer regna hela tiden. visst?

Men som sagt i dag är magen lugn och vi ska på dop, tyvärr ett utomhusdop men det styr dom säkert upp på nått vis! Vi har köpt en helt underbart fin tavla från Isa form. Verkligen värt att ta en titt på hennes sida. Jag har skrivit om henne tidigare när jag köpte en tavla till farsdag där. Ta en titt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0