de små krigarna...

tänk att jag inte såg dom?? Måste var grymt bra smygare och många är dom säkert också. Men hur som hels smög dom sig på när jag trodde hoppet var borta, i min lugna sömn tog dom över sin mark igen och utplånade allt det onda, mina bästa måbra bakterier har gjort det ingen. Satt ner fötterna och visat vem som bestämmer! Hoppas inte någon liten dumming gömt sig i de klippiga bergen, i hopp om att förökarsig och slå till igen. Nej nu tycker jag att jag fått min dos för den här sommaren och jag förväntar mig inget annat än en frisk och fin sommar!

btv. Vi har bokat resa till Samos den 13juni, JIPPPEI!
         http://www.doryssa-bay.gr/english/intro.htm

         Barabappa pa im in love in a hotelresort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm en bög ö

2009-06-10 @ 15:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0