Hemma igen!

ja alltså vi kom ju hem natten till i går. Det har varit en superduper bra resa. Höll dock på att bli ett mindre lyckat slut. Vi var med om en jordbävning som sträckte sig till 5 på r.... skalan(hur stavas det månne). Det var superduper läskigt, vi var inne på hoteller när det hände och jag överdriver inte när jag säger att jag trodde allt skulle rasa i hop som ett korthus. Det varade inte mer är 10sekunder men oj vilka långa sekunder. Vi srang ut till poolen där resten av svenskarna satt, dom kännde som att hela poolplattan flyttade sig fram och tillbaka i sidled när det hände. Det kom ett efterskalv i form av en våg nere på stranden, den gick upp bra mycket men absolut inte som en tsunamivåg. Otäckt var det! Skönt att det var dags att åka hem den kvällen. Man fick sig liksom en tankeställare, känndes inte som att det var lika viktigt att få till sista brännan längre! Nu är vi i alla fall hemma igen och jag har en vecka kvar på semestern. Här finns att göra så det är väl bara att sätta igång.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är glad att ni är oskadda och förlåt att jag sa att du var fjolig...

2009-06-22 @ 22:55:32
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Anonym

fjollig*

2009-06-22 @ 22:55:46
Postat av: Anonym

jag tackar för omtanken och struntar helt och hållet i felstavningen!

2009-06-23 @ 08:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0