Bajsväder!

I dag känns det som en extra seg dag, men jag är superglad ändå för jag har fått en ny cyckel! Det är en cremevit damcyckel, "dösnygg"! Inte lika snygg efter att jag pimpat den med barnstol förståss men det var ett måste. Vi tog en sväng förut jag och Nelia, åkte bort till himelstalund och plockade videung. Den gick som på räls! Men vad f..n är det för väder????? Helt onödigt att det snöar ute om ni frågar mig! Träningen då? Nej jag har inte tränat alls i helgen, har inte kännt mig 100% frisk faktiskt, började på jobbet i fredags eftermiddag, proppade mig full av medikament och vaknade likadan. Hängig med 38 i temp och öm hals, men mer än så verkar det inte bli. Känner mig fortfarande likadan, ska nog vara borta tills i morgon. God kväll på er alla 20 läsare (i snitt). Visar bilder på min pimpade cyckel en annan dag, när solen lyser!

Kommentarer
Postat av: linda

kolla på www.holysweet.se, du som gillar och hinner att baka.

2009-03-24 @ 13:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0