En dag i taget....

Men faan vad jag är grym! Jag sprang en halvmil i dag, på löpbandet men ändå. Men nu sitter jag här på lunchen och känner hur musklerna i nacke och rygg börjar dra i hop sig som små russin. Men shit vad skönt det är att röra på sig. Gillar att tävla lite med de andra på gymmet, kollar gärna vilken hastighet dom springer på och hur långt dom sprungit. Jag vinner förståss alltid! Två dar den här veckan, säg att jag är duktig, snälla säg det. Jag var nyss och köpte pressenter till big sis, det blev............................................ ha ha det trodde du va. Har till och med hjälpt Britt med hennes paket till dig sis! Spännande va???

Kommentarer
Postat av: Frida

DU ÄR SÅ DUKTIG SIS! Box imorn? :)

2009-03-11 @ 20:08:03
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Anna F

Amen Tessan! Hur duktig får man vara!? Bra jobbat. Fast nu blev ju jag nyfiken på vad du köpt till sis. Det är bra att du kommit igång med träningen så du kan hänga med runt Marmorbruket...När ses vi? Hälsa och var rädd om dig.

2009-03-11 @ 20:41:26
Postat av: Liiisssaaa

du är duktig !

2009-03-11 @ 21:14:33
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: tessan

OOO, tack! Inte hade ni behövt!!!! HIHIHIHI!

2009-03-11 @ 21:35:11
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: big sis

hm vad kan det vara..en blå rutig sjal....eller ett tränings linne....eller en brödrost!!

2009-03-11 @ 21:37:48
Postat av: big sis

hm vad kan det vara..en blå rutig sjal....eller ett tränings linne....eller en brödrost!!

2009-03-11 @ 21:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0