Jag har gett det flera dagar nu...

och jag älskart, att träna alltså. I morse gick jag upp kl07.00 dom andra sov men solen sken och jag längtade till gymet. Tog fram cyckeln från förrådet, det var ju vår i luften och jag var lite sen. Som tur är har vi nedförsbacke till stan så det var bara att rulla på mina tomma cyckeldäck. Anntar att det pyst ut under vintersäsongen. Tror jag ska köpa ny cyckel,får man inte semesterersättning snart? Ja ja, till saken, jag har tränat 4ggr nu på 7 dagar, SKÖNT! Nu gäller det bara att hålla i, det är ju värt allt slit för att känna att kroppen mår bättre. I dag var det en väldigt lugn dag på jobbet och när jag skulle cyckla hem regnade det ute så jag tog spårvagnen. Typiskt!

Snart är det helg igen........eller ja kanske inte men vi närmar oss!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja visst! Du gjorde dom samtidigt som du sydde gardiner, drejade en kruka och dammsög....

Kan man köpa dina gener som tillägg????

2009-03-16 @ 22:40:38
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: Liiisssaaa

vad duktig du är tessan :) hihi !

2009-03-17 @ 10:35:02
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag körde vatten gympa i går, kalt som satan men oj oj oj så jobbigt...

iget kärring i det inte!

2009-03-17 @ 13:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0