Mamma jag har saknat dig......

den är tung. Det var Nelia som sa det när hon kom hem från dagis och jag redan var hemma. En stor kram och de magiska orden. Svårt att sluta krama henne då, det är kärlek! Jag brukar säga att jag saknat henne på jobbet när jag kommer hem om kvällarna, att hon sen snappar upp det o använder det så rätt! LOVE! I nästa sekund berättar hon att dom haft miniröris på dagis och att dom "hålla balansen på ett ben", man slutar nog aldrig förvånas över sitt barn. Nog med skryt för i dag, glömde jag säga att våran Nenne är BÄST?!


Kommentarer
Postat av: Sara

Och jag träffar er allt för sällan..........

2009-03-12 @ 21:29:30
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0