Satan i gatan....

Har klagat på en ond nacke ett bra tag nu, utan att gjort något åt det. Men i dag fixade jag en tid hos knotknäckaren äntligen. Jag tror han tog mig på riktigt allvar i dag, jag ser inte så värst pigg ut när det är som ondast. Vände och vred, massera och knåda lite (mer än vanligt) Och så till knäckandet........och shit vad det knaka, trodde huvudet satt löst efteråt. Det var helt klart rekordknak. Och hur känns det nu????? MYCKET BRA, TACK! Mycket bättre rörlighet och utan huvudvärk, anntar att det kan komma i kväll men det tar jag då, så LIssa här  kommer det: Jag mår bra!

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

jag sa ju att du skulle må bra efter besöket hos honom, på fredag när vi ses kommer det inte finnas ett endaste fel på nån av oss 2, de hoppas jag :)

2009-03-24 @ 23:22:37
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0