jag har förändras....

utan att själv lagt så mycket tanke på det, men nu är det dags att sätta ner foten och ta tillbaka lite mark. Alla har vi olika tankar och värderingar vilket kan skapa konflikter, men det betyder inte att man ska sluta tänka/agera eller var! Man är den man är och duger inte det kan det funka att tona ner men sluta inte vara DU! Vi måste kunna acceptera varandra oavsett uppväxt, framgång, nedgång....what ever! Viktigast av allt är kärleken, den vinner alltid! Därför ska man ta vara på det man har, och behandla allt o alla så som man själv vill bli behandlad! enkelt va! Jag har gått ifrån en del av mig som jag tyckte mycket om, men jag har stora förhoppningar att ta tillbaks det inom en snar framtid!




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, va du är klok!



När ska vi ses?

<3



S

2009-05-11 @ 22:31:06
URL: http://sarahli.blogg.se/
Postat av: Frida

<3

2009-05-12 @ 00:42:39
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0