min första systerson

Adam har alltid varit väldigt speciell för mig, till en början för att jag blev moster för första gången förstårs. Men med tiden har min lilla " fis" satt många frön. Vi har alltid "boundat" lite mer, busat lite mer och pratat lite mer. Det är väl kanske det senaste året som han varit lite okontaktbar för mig. Han har lekt med sådannt som jag inte alls förstår mig på. Men för ca 2veckor sedan tror jag vi hittade tilbaka lite. Han blev glad när jag kom och hälsade på uppriktigt glad, stor mysig kram liksom. Jag hoppas verkligen att jag kommer betyda något för honom när han växer upp, för båda mina systersöner förstås. Jag vill att dom ska känna att jag har funnits där för dom och att vi ska ha massa roliga minnen i hop. När Adam fyllde 6 år den 17maj fick han blandannat en "cyckel tröja" av mig, hoppas det gjorde mig liite mer poppis. När jag pratade med honom om att vi ses så sällan sa han- ja jag vet det, men det bestämmer inte jag! jag svarar:-Om du fick bestämma, hade du kommit till mig oftare då?- Ja, det är väl klart svarar han som vilken självklarhet som helst.
Jag älskar min Fis Adam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack, det värmde....han är speciell, men han tycker verkligen om, dem han tycker om.det är inte många, men du är en. du har även lyckat med olle....han gillar med sin tessa

2009-05-26 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0