ojoj oj!

Nu är det lördag, vad hände med den här veckan?? Kan knappt ens minnas vad jag gjort alla dagar, kanske för att man inte gjort så mycket. I går lämnade vi Cornelia hemma med farmor för att gå på bio, Änglar och demoner. Riktigt bra, jag hade verkligen innga höga förväntningar, det är inget som vanligtvis intresserar mig. Men tji fick jag för den var bra! Vi hade sällskap med Fripp och Sophia och efter bion blev det varma mackor och öl hemma hos oss. En grymt trevlig och enkel kväll. Behöver mer sådana kvällar i mitt liv, då bryter upp med soffan och tvn och ger sig ut i storstan om det så bara är för en bio. I dag var en lugn dag på jobbet, för lugn. O nu sitter jag här framför datorn på Roberts och min 8års dag. Tiden går fort när man har roligt! Trevlig helg på er!
 
vi räknar våran tid tillsammans from. när jag mötte upp Robert på Hawaii efter att ha träffat honom här hemma i bara några dagar innan han åkte på äventyr med Fripp tll Australien/USA. Här kommer lite bilder från vår första resa tillsammans!



Love you my man!

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

ohgud, vilka fina bilder! :)

2009-05-25 @ 01:20:04
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0