ajajaja!

I dag är min lediga dag. Har utnyttjat den till fullo. Ultraljud i morse, skön kännsla. Allt var bra, INGEN BRA BILD DOCK!  Sedan i väg ner till stan för att hämta ut en tavla på familjen steiner, fel ram. åter imorgon. Fika på alltid lika trevliga Waynes. Cornelia fick välja kalas grejer på timari, vilken lycka! Hem igen för lunch och så kom mamma och vi gav oss iväg till IKEA, inte tänkte vi på att det var höstlov! Men lite fick vi uträttat i alla fall. Hem och montera och så nu, ajajajaja! Min arm som jag tog sprutan på är så ond, som en rejäl lårkaka fast på armen. Och så har jag lite feber till råga på allt. Trodde jag klarade mig från biverkningarna men det verkar som dom är på intågande! Hoppas på att det är kortvarigt så jag kan jobba i morgon, måste vara så!

den ligger med huvudet nedåt, det vita strecket lägnst ner till vänster är lårbenet.


Kommentarer
Postat av: frida

ska jag få en klump gröt med lårben som syskonbarn? hihi

2009-10-29 @ 11:55:00
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror mig bestämt veta att det är en kille. Det vore inte så bra dock för då vill väl din syrra ha en tjej oxå.

2009-10-29 @ 13:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0