Dagens ros!

För en vecka sedan i morgon har jag burit titeln månadens annställde! Jag hjälpte en familj med kläder och dom handlade, en hel del faktiskt. Lillkillen i familjen och jag fick superbra kontakt och han tyckte att jag var riktig säker på att plocka ut grejer i hans stil. Killen var 11-12 år! När det var dags att betala tackade Pappan i familjen för utmärkt service och produktkunskap och lovade att komma tillbaka. Det var då lillkillen kom med kommentaren: jag tycker du borde bli månadens annställde. Äsch svarar jag, dagens ros räcker. HAHAHA! % min senare glider killen in på en kickboard med en ros i handen, tycker du ska ha den här i alla fall! SÖtast! Nu pryder rosen fortfarande mitt kök, det kallar jag en ros given av kärlek, ja eller välmening i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj vilken kille....nåt att gifta bort Cornelia med kanske typ 7 år är väl ingen åldersskillnad. Hur många år är det mellan dig och Robban egentligen????

2009-10-07 @ 21:13:02
Postat av: Caroline

Förresten vad gör ni på lördag mer än ser på fotbollslandskampen? Funderade på om vi skulle slå oss ihop och käka nåt kanske....?

2009-10-07 @ 21:27:34
Postat av: Frida

ÅH! den killen kommer göra många lyckliga i sina dagar!

2009-10-07 @ 22:29:47
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0