har jag tabbat mig nu???

Är så trött på att prata om sprutan, vaccinet alltså. Jag har i dag vaccinerat mig mot svinet! Det var inget lätt beslut det ska gudarna veta och det tror jag ingen har missat, som jag har tjatat. Hur svårt kan det vara att ge en rak rekomendation??? Eller det är ju faktiskt just det läkarna gör fast att vi alla runt omkring förstorar och försvårar allting. socialstyrelsens råd lyder fortfarande att alla gravida ska vaccinera sig för vi ingår i riskgruppen. Det är farligare att drabbas av viruset än att ta sprutan. Mängden tungmetaller (kvicksilver) som man får i sig genom vaccinet är vad vi får i oss genom att äta vanlig kost under en halv vecka. Det här vaccinet innehåller tio gånger mindre kvicksilver än andra vacciner. Gå in och kolla på den här artikeln, den gjorde mig säkrare på mitt redan tagna beslut. Expressen
Är nog ändå trygg med mitt beslut, jo så är det!
Jag gjorde rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0