hur funkar det!

Fick en skön känsla av att allt var som det skulle i magen igår, riktigt starka kickar i höger sida, känndes som den ville bekräfta sig. Hade Svåger med en av fisarna här på söndagsmiddag i går. Ska nog försöka göra en tradition av det fast med hela familjen Johansson nästa gång. Känns tryggt och trevligt att umgås med nära släkt! Det blev Söndagsstek med sås och potais, kokta morötter, blomkål och gele eller äppelmos. Det är mat det! Och jag måste erkänna att jag är rätt bra på sådann mat. Killarna blev mätta och det är det som räknas! Linda..., jag skriver inte det här för att du ska bli avis, men håller du dig hemma i trygga Sverige så får du smaka! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh guuuuud va gott det var

2009-10-26 @ 16:46:07
Postat av: Anonym

Jag är hemma nu med ca 43 kg packning...hur gick det till, jag hade 10 när jag åkte????

2009-10-27 @ 07:15:06
Postat av: Liiisssaaa

Tack för "påkryningen" jag lever och jag mår bra efter omständigheterna :) hoppas att du och bebisen i magen oxå mår prima ? har tänkt på dig oxå idag faktiskt, skrev ett sms förut men så upptäckte jag att jag inte hade ditt nummer sparat på mitt simkort så det fanns inte i min nya lånetelefon, typiskt!



HA DET KANON, KRAMAR !



2009-10-27 @ 21:23:41
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0