Jag vill ha jul NU!

Helt otroligt, varje år är det samma visa. Mina julkänslor är som starkast 2månader innan jul. Slår aldrig fel. Jag vill fixa och dona, klippa och klistra och lyssna på Jöbacks julskiva, Jo det är sant det han som gäller i juletider. Backa lussekatter och pepparkakor, griljera skinka och koka knäck. Förra året hade jag en vän som satte sig helt på tvären mot julen, inget var bra och allt var bara slöseri med tid och el. I år ska hon få en ny chans, jag ska vara på henne som en liten nisse och sprida jul glitter på hennes kudde så hon drömmer om en riktig jul,
så som den man hade när man var liten!
I ÅR SKA BLI EN GOD JUL SARA!

Kommentarer
Postat av: Linsa

Gissa om jag hoppas på att du lyckas.....men jag vet att det kommer att bli tufft. Min syster har redan nu aviserat, INGA JULKLAPPAR!

2009-10-20 @ 09:43:48
Postat av: tessan

skruttsara!

2009-10-20 @ 10:36:01
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha ha ha ha ha ha ha!!!!!!

2009-10-25 @ 20:51:37
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0