jo det var ju det här med min storasyster Linda!

Hon är bäst helt enkelt, även om hon har hundra järn i elden samtidigt så får hon till det, och inte nog med det. Det håller toppklass också! Se bara på bröllopsmässan hon gjorde i helgen, vilken grej! Allt var tipptopp och jag har en stark kännsla av att det mesta var hennes förtjänst! Akleja ännu en juvel skapad av min stora syster Linda. Hennes butik firar 10år i helgen, gå dit och fira med henne det är hon värd! Hon designar krukor till ett megastort företag som förser hela sveriges blomsteraffärer med Krukor och div. inredning. Det är stort! Hon har två underbara buspojkar och en hårt arbetande stilg man. Nu ska hon bara försöka att lära sig att varva ner i mellanåt så hon hinner att njuta av allt som hon skapat, och kanske tilloch med börja ha lite
kvalitetstid med lillsissarna!
Gå in på storasyster Lindas blogg och spana på allt hon styr med det är inspiration av hög klass!

http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för snäll, så bra är jag inte!!!!

2009-10-08 @ 09:31:46
Postat av: Hennes stilige man

Gu va snäll du är Tezz. Går det att lära ut till andra;)

2009-10-08 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0