oj, ännu ett rekord

tycker nog inte att jag gjort mig förtjänt av det, men kul ändå! Med tanke på att jag har en nolla mindre i mitt besökarantal än vad Lisa på jobbet har så ligger jag så långt efter. Men jag tror inte vi har samma sorts läsare heller. Tycker bara det är kul att skriva av mig ibland, även om jag lärt mig att det är inte alltid man tjänar på att vara helt ärlig och rakt på. Men det är inte heller meningen att allt ska funka tror jag, livet är fullt av vändningar så det är väl bara att försöka lista ut när man ska svänga med eller när man ska ta en egen väg.

FREDAG och jag har en långledig helg framför mig, TGIF!

En helg utan öl givetvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0