Pepp för en ny vecka !

Drömde konstigt i natt, men drömmen gjorde mig pepp inför en ny arbetsvecka, bra! Eller är det kan ske all tid jag spenderat med min alldeles underbara dotter den här helgen?? Man skulle lätt kunna säga att vi har överdoserat i kärlek denna helg och det behövde vi nog alla 3! Har haft bästa helgen på länge utan att göra något speciellt. Har upplevt en en gång att det spontana och enkla är rätta medecinen. Har insett att det går att få två barn i samma ålder att leka hur bra som helst, bara man ignorerar tanken om att man ska städa upp efter allt dom drar fram. Hoppas det inte blev stopp i damsugaren av alla pärlor Andreas! Tack för en mysig söndag Svärtinge familjen! Tack för bästa kvalitetshelgen familjen Steiner!
Nu kör vi jobb jobb jobb och så en ledig helg till!
från nicke nyfiken i lördags, min stora tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0