Hade inte mage att bli arg......

...Cornelia har testat mig på rik`t i dag. Vi har varit ensamma hela dagen, och mellan varven har vi varit riktigt arga på varandra, men för det mesta trivs vi riktigt bra ihop. Nu ligger hon och sover men för bara en kvart sedan kom hon ut från sitt rum med pilimariska ögon och visade försiktigt en liten stor målning hon lyckats få till på sin vänstra underarm. Det var en häxa på en kvast med tillhörande katt, sol och påskliljor. Behöver jag nämna att den var gjord med mammas fina vattenfasta penna! Jorå så att rösten var nära på att höjas några lägen, när jag sedan vände helt och försiktigt förklarade att man inte får måla på kroppen men att det var en väldigt fin häxa. Jag hade inte mage att bli arg, hon visste ju att det var fel, men oj vad spännande! Hon ska defenetivt ha kred för en extremt detaljerad målning av hög klass målad under största spänning! Me lav her!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0