Jag rensar..

och det gör ont i hjärtat! Det handlar bara om kläder, Cornelias kläder. Men vad det ska vara svårt, i-lands problem kallas det va? Hon har sååå mycket fina kläder som hon vuxit ur, vissa har hon inte ens hunnit använda mer än någon enstaka gång. Jag resonerar som  så att ...... om vi någon gång skulle få en liten tjeja så kommer jag vilja köpa nytt. Det är mycket bättre om någon annan kan få njuta av kläderna medans de fortfarande är modernt. Har en aspirant på storleken 92 och uppåt. Är det någon som har en lilltjeja att klä upp eller på, hör av er så kan ni få kolla om det är något ni vill köpa. Jag lovar det är mycket fint, kan hända att jag fäller en tår vid sälj tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0